PEMENANG KONTEST BLOG PALING COMEL
Posted 2/4/11 // 9:50 PM

dalam 5 blog yang dapat undian yang terbanyak nie , aku just pilih sorang sahaja pemenang . AKU PILIH ! bukan lagi berdasarkan undian . so , jangan marah aku , sesungguhnya aku tidak lagi buta . =.= .

ini 5 blog yang dapat undian tertinggi semalam :

misz lala
alien syasya
cik hanan
atirah rosmi
ieka


HUHU .. tak sabar ya ? releks2 .. PEMENANGNYA IALAH !!!!


SIAPA NIE ?? HEHE . cik hanan !

sebab2 aku pilih blog dya : ringkas , comel , macam jiwa aku , dan banyak lagi..

harap yang lain tak marah , try lagi untuk contest hadapan . dalam bulan 3 nie , aku akan buat contest lagi.. insyallah . :)

cik hanan , sila berikan ur contact number kat email aku :

nabilajo@yahoo.com

tanks ! tamat sudah ! =)
4 Comments:
Blogger cikanna said...

tahniah to cik hanan

February 4, 2011 at 11:06 PM  


Blogger han hanan said...

nanti sy bagi..:)
btw cik Anna,thanks !

February 5, 2011 at 2:40 AM  


Blogger Adilah Daim :D said...

salam , taniah ! kpd pmng :)

February 5, 2011 at 5:02 AM  


Blogger Sara Yasmine said...

tahniah2..

February 5, 2011 at 6:09 AM  


Post a Comment

... Back to the blog?

Since 2012