RABBIT YEAR
Posted 2/1/11 // 1:47 AM

hye semua ! aku dan ahli super junior ingin mengucapkan selamat tahun baru ! WAHAHA . dan tak lupa juga untuk MR.LOW JHIN IYH . wehh ! aku ingat nama panjang dia ! T__T . semoga bahgia di dunia . HAHA . baek hati sungguh aku nie . wth . super junior suruh aku buat post berkenaan hari raya cina nie , tapi malaslah busy ! check blog sorang sorang sebab HARI JUMAAT nie hari keramat diorang semua . HAHA . tak sabar ? aku lagilah tak sabar , siapa akan menang KONTEST BLOG PALING COMEL ! =) . pening kepala aku buat senarai nama , banyak sangat . tapi takpelah .. asalkan memuas hati owner .


wahhhhh~ terharu gila sebab tak percaya lak dapat sambutan menghangatkan camnie .. aku cadang lepas habis kontest nie , aku nak buat lagi . WAHAHA . maklumlah super junior men-sponsor ( betul tak eja?) kan aku . duit datang ! chink2* ! T__T . Sebagai tanda terima kasih ntuk korang yang JOIN , yang tak join tak payah nak menyibuk . Super Junior akan buat show secara live di MALAYSIA pada bulan March nie . WUHUHU . yeahh , bertuah sungguh yer siapa yang pergi ? hummm .. T___T . lokasi belakang rumah aku . GURAU GURAU , kat mana lagi ? kat KULE LUPUR laa . tak paham ? KUALA LUMPUR ! argh . tempat yang diorang buat show, aku tak tau . =.= .


p/s: anybody know ??? tolong bagitau aku ! T_-_T.


Since 2012