bukan pencuri doodle INI KES SERIUS !
Posted 4/8/11 // 6:47 AM

salam readers , mungkin aku dah ketinggalan belakang pasal ni =.= . tapi mesti ada yang belum tahu pasal nie . haih , bahaya betol nie . nama nie tengah HOT disebut dalam kalangan blogger blogger. bukan di beri dengan gelaran yang baik , tapi sebaliknya . bukan fatin liyana, bukan hana tajima ye . :D . mungkin aku belom kena lagi kot , atau nama aku tengah syok digunakan =.= . tak kisah pon dik , semua yang kau tengah buat sekarang nie akan dibalas balik . nama yang mak bapak kau beri kau tak sayang . haduyai . insaf-insaf lah yer.. kalau guna nama orang dengan KEBAIKAN takpe gok T__T

sekarang nie aku tengah siasat (HOHO) siapakah itu anis maisarah , yeahh . dah ketemu orangnya. baru jer 11 tahun <------------- DARJAH 5 . =.=. and dah jumpa blognya.. tapi aku takut silap orang. tak baik menfitnah yer . humm . nak tahu apa kes namanya disebut sebut ??? sebab !!!!


dia guna NAMA ORANG untuk . yeahh.. malas nak panjang-panjangkan . nak detail pergi blog hanis dan feeka. haish . apa nak jadi ? umur baru 11 tahun buat cara 11 tahun . =.= . haduii . kalau AWAK tengah baca entry SAYA sekarang nie , ini bukan kutukan ini sebagai peringatan . semoga AWAK tu insaf cepat . mungkin benda nie dah lepas . :) . btw ia sebagai peringatan kepada semua orang bahawasanya buat benda nie memang boleh buat orang jadi bengang dengan kita .




Photobucket
Since 2012