here my voice to YOU friends
Posted 4/7/11 // 11:06 PM


hari ni aku nak SHARE cerita yang memang buat korang leh menangis . errr . ( biar dop pon ) . first , barang siapa yang add facebook aku tu memang secara percuma leh baca status aku tu . dan, sememangnya ada orang yang terasa . yeaah . kenapa ? sebab aku tulis ayat yang sememangnya menghiris hati diorang . :) . dann , kenapa aku jer kena jaga hati diorang ? sedangkan aku macam tiang api bodoh tak tahu pape . hope semua yang aku luah hari nie bukan lagi menghancurkan hubungan kitaorang sebagai kawan .. dia nak tahu sangat apa yang aku sedih sangat hari tu . so aku luahkan lah yer . :)

okey, benda pertama yang selalu aku fikir sebelum pergi sekolah . "berjalan di belakang macam orang bodoh" . okey ? kau dah faham kan maksud tu ? nape kau nak marah ? yang aku kata kat yusri tu "macam hantu" . faham kan ? nape kau terasa ? . hey ! aku kat sini tak ada hati ke ? bodoh sangat ke ? sampai kau boleh bukak facebook aku suka hati kau ? bila2 masa je ? AKU ADA PERASAAN JUGAK LAHH MACAM KAU RASA SEKARANG . :( .


kedua , "aku rasa macam orang BODOH yang dipergunakan" . faham kan ? bila kau ada dia , sah kau tinggal aku macam orang bodoh . bila kau happy, ouh . aku ibarat bayang-bayang jer bagi kau. cer tengok bila kau sedih ? kau datang panggil aku "laaaaaaaaaaaaa" siapa aku ?

ketiga , "aku tak ada siapa tempat nak luahkan perasaan" . mak aku ? ayah aku ? diorang SIBUK ! tak ada masa nak dengar cerita remeh ni . jadi , aku hanya dapat luahkan pada sesiapa yang aku dah rasa boleh buat kawan . aku nak luahkan kat kau pun , takut kau terasa ? . jadi no wonder aku luahkannya secara menangis macam kena histeria . tu ? :(

keempat , aku tak pernah terfikir kau sebagai kawan kutuk aku belakang-belakang . kenapa ye ? apa silap aku ? cara aku berjalan pon kau nak kutuk . cara aku cakap pon kau nak kutuk ? apaaaaaaaaaaaaaa???? dan kenapa ???? aku buat pe kat kau sampai kau asyik kutuk aku ? ini ayat kau " ce cite ce cite" . doh cite lah ke aku NAPE KAU SUKA KUTUK AKU?! .


kelima , "ayat kau" . mungkin kau hanya leh cakap tu sekadar gurauan. sorry ! sesiapa sahaja leh terasa ? . macam mana ada orang kata kau tu "gemuk ? hodoh ? bodoh ?" KAU RASA APA ? kalau tak rasa pape tu takleh kata apa-apa . err ! . itu yang AKU RASA LAH sekarang ! mungkin aku hanya leh ketawa atau senyum je depan kau . itu yang kau nampak ?! yang kau tak nampak sekarang , hati aku? .

keenam , "privacy aku privacy kau juga ke?" . takkan mesej aku , benda aku buat kau nak JAGA atau SIBUK ! . cuba aku nak baca mesej kau ? perghhhhhhhhh , haram tak bagi . mesej aku suka hati kau je. AKU TERASA LAH KAWAN ! tolonglah faham !

yeahh . ITU JE AKU BOLEH LUAHKAN . harap kau faham ? dan jangan salah faham . mungkin benda nie kau ingat tercampur sekali dengan result aku LOW tu . TIDAK ! aku masih waras untuk fikir benda tu . itu memang silap aku . aku tak salahkan siapa2? yang kau perasaaan macam tu nape ? harap yang aku luahkan nie tak putuskan hubungan kita sebagai kawan . kau jugak nak tahu sangat kan? mesti korang tengah kata kat aku . :) . dan. kau jugak nak aku mati ( cuba ingat balik kau kata) nanti aku matilah . dont be worry . tak mati pun aku akan pergi dari hidup korang . kata orang "berambus". sedang okey sekolah baru tu nak siap dah .


mak aku pernah kata "pindah sekolah sultan ismail" sebab dekat dengan sekolah yang ayah aku ajar sekarang nie . senang nak hantar ambil . yeahh. tahu tak apa yang aku fiikir ? "kau kawan aku" . setiap malam aku menangis . kau tahu apa ? .






Photobucket
2 Comments:
Blogger Ana Zays (: said...

perfect laa kawan ! saye faham situasi byla .. :) pndah smc jep ^^

April 8, 2011 at 2:33 AM  


Blogger creamlovebunny said...

tanks.. mana boleh lah.. =.=

April 8, 2011 at 2:52 AM  


Post a Comment

... Back to the blog?

Since 2012