KENAPA kau SUKA tak letak link ?
Posted 4/9/11 // 2:31 AM


penat layan untuk sekian lama . hehe ! kita tengok video muzik BEAST ! aduyai . gantang gantang banget sih . =.= . mata dop kelip ! btw super junior tetap dihati . WAKAKA . pasal apa lelaki-lelaki korea nie comel comel ? nape laki-laki malaysia tak ? sesetengah jerrrrr . dah nak wak gane ? izin tuhan . ork ??? ke gane ? . :) .

dah dah , itu bukan cerita aku hari ni . nampak tak tajuk aku tu ?? yeah . its true no ma en . ini sudah kebanyakan terjadi di dalam blog blog nie . memang tak serik . mesti ada je yang tak kena ?

MARAH pasal tulisan lah
MARAH pasal header lah
MARAH pasal hover hover tu lah
MARAH pasal warna blog lah
MARAH pasal cursor lah


HEEEEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!
blog diorang tu daftar dengan nama diorang . bukan nama kau pun kan HANTU ? sebab apa aku panggil kau hantu sebab kau tak ada nama ? kalau nak kata sebagai teguran , letaklah link . nampak sangat pengecut/cuak. =.= . err , aku takleh kata sangat sebab aku pernah buat macam tu . HEY ! bukan ngutuk blog orang . tapi aku minta maaf . :) . aku malu . BUAHAHA .

okeylah. kalau aku buat entry berpanjangan , SAH korang tak baca . =.= . okeylah . relekskan minda , rehatkan hati . JOM LAYAN VIDEO NIE ! comel comel jer ! ;)







Photobucket
4 Comments:
Blogger Miza Yusof said...

HAHAHA. Comel :)

April 9, 2011 at 3:04 AM  


Blogger beela said...

haha. :D

April 9, 2011 at 3:08 AM  


Blogger cik diba said...

comel gila

April 9, 2011 at 3:35 AM  


Blogger beela said...

yup , orange caramel :D

April 9, 2011 at 3:36 AM  


Post a Comment

... Back to the blog?

Since 2012