your birthday gift ( ARIYNA DZAN )
Posted 4/16/11 // 3:16 AM
Ariyna Dzan

tekan gambar

pada 12 april 2011 . buakaka . birthday kawan aku . -.- . yeah . birthday kawan aku . -.- . jadi mula-mula aku nak nyanyi lagu "birthday" untuk dia . bukan happy birthday to me dah. haha. <--- nabila buat lawak lah. pergh . -.- . maaf yer kawan kalau suara aku sumbang . tak ingin pun . :)

aku malas nak rakam video jadi , aku buat lirik je.

happy birhdayy to youuu .
happy birthday to youu . sollele~

birthday oh birthday .

so le le~~~~~

yeahh ! tu jer.. maaf lewat -.- . birthday kau 12 aku nyanyi 16 . maknanya 6 hari kau keluar dari perut mak kau , baru aku nyanyi . *versi baby* aku tua dari kau kan . HAHA.

tatatatatata tatata
tatatatata . tata~

tatatattatatatat ta

ta ta ta~~~~

keyh , dah dah . aku merapu . tu permulaan je tu. :D . testing suara . woot woot . terima kasih banyak banyak sebab bagi hadiah tu kat aku . dah lama hajat :') . HAHA . dan mitak maaf banyak banyak sebab tak leh bagi hadiah kau secara realiti . kita bagi hadiah dalam 'alam maya' jerlah err. :D

hadiah nya ialah.... EDIT BLOG KAU !!! . yeahhh. syok habis . -.-


percuma je.... kalau bukan birtday kau , kau kena bayar dah ye. HAHA . :).

jom lawat blog dya >budakmomoe< . hui hui . aku edit biasa je. tak ada paranormal pon. :D. hope kau happy meluahkan isi isi otak kau dalam blog tu. selamat ber-blog kawan dan bahgia lah anda bersama orang yang tersayang . cewaah. :D



Photobucket
1 Comments:
Blogger Nas said...

comelnye dye .

April 16, 2011 at 8:11 PM  


Post a Comment

... Back to the blog?

Since 2012