berwajah baru bagi bulan 6
Posted 5/31/11 // 10:49 PM

bulan nie tiada duta . uwaaaaaaaaa ! , sebab malas nak cari gambar -.- . bulan ni ringkas jer tema dia "wonder blog". kikikiki . sebelum nie dah terbawa ke ala ala gothic HITAM LEGAM ! . terima kasih kerana sudi memuji walaupun biasa je ;) . sekarang nie aku buat gabungan pink dan biru . walaweh ! ada campur korea sikit , sorry takleh lepaskan KE-KOREAN-GAN TU .

bahagian paling susah NAK FIKIR ialah layout belakang !! erghh , takkan nak guna background sama je sepanjang tahun , ibarat "meludah di tepi tangga" TAK ADA HASIL . -.- . okey tak background belakang ? kita cari kat photobucket . teheee~ . masalah kedua , NAK LETAK LAGU KE TAK ??? takut berdegum degam jer . :') . nevermind , kalau aku letak lagu , aku letak lagu rancak yang SLOWwww jer. biar korang rasa sayu je masuk blog aku ni .

AMARAN KERAS ! yang icon gikwang "back to top" tu , yang dah terpapar di penjuru blog aku sebelum nie , OMG . jangan lah ambil sebab tu ICON KESAYANGAN AKU . just ambil yang aku beri jer . humm, kalau dah ambil , nevermind . tak marah pun . :') . taknak mari bising kat blog orang sebarangan . kita ber-blog dengan tenang yer ?? YERRRRRRRRRRRR . okeylah , lapar . kita makan dulu yer.


blog yang aku tolong edit semalam ( my friends )



(1) kucing kat header tu aku LUKIS <--- PEMBERITAHUAN jer


oukeylah ada masa pergi lawat blog dia err , kasi gempakkan blog dia !


2 Comments:
Blogger 秋 ツ said...

whooa!! comel nye edit! nice blog dear~ ;)

June 1, 2011 at 2:16 AM  


Blogger creamlovebunny said...

thanks ! ;)

June 1, 2011 at 8:39 AM  


Post a Comment

... Back to the blog?

Since 2012