hana tajima ratu pashmina ? :)
Posted 5/27/11 // 8:25 PM

agak - agak korang kenal tak ni ? hehe. ratu pashmina kita :') . tudung tudung sekarang dah banyak berubah mengikut peredaran masa . hoho .

bermula dari

tudung bawal -> tudung sarung -> shawl biasa -> shawl yang mantap-mantap tu -> pashmina

yeah, sampai aku terikut :') . nie contoh contoh yang memang dah gila kat pashmina :

Melwana Zakaria

melwana zakaria . comel kan ?

Ariyna Dzan

nie kawan baik aku ataupun mak aku . :') . dia memang gila pashmina . ariyna dzan


banyak lagi sebenarnya , tapi aku ambil yang ni jer. kalau pendapat korang lain dari aku. nevermind -.- . okey , itu sahaja dari aku . ;) dan last


Nurul Nabiela

ini aku . hodoh je . tak lawa pon . jom add facebook nurul nabiela <----- publisiti murahan, jangan terpedaya . ;)
1 Comments:
Blogger aidasyazwana said...

:)

June 9, 2011 at 6:08 AM  


Post a Comment

... Back to the blog?

Since 2012