orang HOT
Posted 5/2/11 // 1:44 AM
wowwww! aku suka gila tajuk ni . :D . sah mata korang akan sebulat-bulatnya lepas baca entry ni <---- menipu . apa itu hot ? lorhhh soalan . macam apa je -.- . hot dari segi bahasa ialah panas . dari segi isitilah nya pula orang yang tengah meletop . :) . dalam fikiran korang sah tengah fikir FATIN LIYANA , HANA TAJIMA, dan seterusnya. yeahh. semua suka cara diorang berpakaian .. pandai bergaya . saya sukakannya juga . :D

okey. ini orang hot selain nama-nama yang aku sebut tadi . sorry sebab ambil picture tanpa kebenaran yer.. ;P



Syeera Radzi'


syeera radzi ! . yeahh.. cute plus baik . ;) . tak sombong yeah. ngang ngang .


Anis Syafira Zakaria

ni anis syafira zakaria . LAWA BETOL . menggoda . :)



nie syeera atau nama glamor dia syeera ashley . lawa kan ? next NEXT !


fyka mohamed . comel gila :D

Fyqa Ismail

fyka ismail . lawa kan ? anggukkan kepala sekarang ! ;). NEXT NEXT !

Nur Syahira Nordin

syahira nordin . iras iras muka agnes monica . ;)

Farah Anum

farah anum . lawa gila cabi . errr -.-

Fyna Evandra

fyna evandra. suka rambut dia . :P

okey. tutup kedai . kalau korang tak setuju sila pergi sekarang <--- menghalau . HAHA . sememangnya diorang lawa :') .

3 Comments:
Blogger ♥:: Loliey ::♥ said...

fyka cangat comel....bertuah badan dapat face yang comel kedabak! anugerah Tuhan...

May 2, 2011 at 2:21 AM  


Blogger Kim Hye Ri said...

yup.. like ayat tu :')

May 2, 2011 at 2:29 AM  


Blogger Aida Farzana Nana said...

comel3...

May 2, 2011 at 3:15 AM  


Post a Comment

... Back to the blog?

Since 2012