my heroes serantau dunia :P
Posted 6/19/11 // 12:31 AM
nampak tak tajuk besar tu ? WAHAHA . cuba baca kuat-kuat ! okey..... bagus .... tak nak cakap banyak sebab dah tahu bukannya korang nak baca pun :") . hero pertama aku sah r AYAH aku . pertama tu wuuuuuuuuuuu.

hero malaya dulu , wooot ;)


fizo omar , memang handsome :')


hero korea aku , tak lain tak bukan


encik gikwang kitaaaaaaaaaaa !! banyak sebenarnya tapi dia first . -.-. OMG


hero india aku pulak


shahid kapoor . WAHAHA . tak minat mana pun.. tapi dalam banyak hero india aku pilih dia.. suka lah tu :P


hero mak salleh aku pulak :P


logan lerman, pelakon cerita 'Percy Jackson & the Olympians: The Lightning Thief' . handsome gilaks

hero jepun . ngah-ngah ngah



ikuta toma !! woot woot . semart gila . pelakon cerita 'hanakimi' .THE BEST!!!


hero thailand


mario muarer . tak kenal ? korang tengok cerita 'crazy thing called loved' dulu baru kenal . promote jugaklah kiranya ni -.-

ermmmmmmmmmm, rasanya dah takde yang tertinggal . kalau tertinggal maaflah tak kutip dah lepas ni :P . bunyi jer serantau dunia ye... yer... okey diam dan bye !



2 Comments:
Blogger Afifah Syakirah said...

Mcm mana dgn hero Indon ? Haha . Randy Pangalila sehh . :)

June 19, 2011 at 1:04 AM  


Blogger Kim Hye Ri said...

indon ? haha. takde yg minat . hehe :)

June 19, 2011 at 2:17 AM  


Post a Comment

... Back to the blog?

Since 2012