promote blog ( super saturday )
Posted 7/23/11 // 1:13 AM


hello, lama dah tak update . yess , aku tahu tu . aku kena perah otak dulu baru update . tengah* , okey dah siap . --' . hari yang sangat sangat sangat dan sangat membosankan sampai tak larat nak bangun dari tidur . apatah lagi nokkkkkk mandi ! sejujur ikhlas dari hati , aku dop mandi lagi nie... sila tengok pukul berapeee doh sekarang ? . kalau korang baca ni kul 9.00 malam , ---' nvm , tutup BUKU !

hari ni aku nak promote blog yang terpilih je , bukan senang tau nak promote blog orang ni . hanya ada 2 blog je aku nak promote , yang lain tu TA ~ . TA~ bermaksud BY ~ kalau TATA~ jadinya BYEBYE~ kalau TATATA~ jadinya pula BYEBYEBYE~ . argh ! berhenti mencarut . --' . ahaik , kebetulan hari ni hari sabtu, aku nak tambah benda baru dalam blog ni .

PADA SETIAP HARI SABTU , AKU AKAN ADAKAN "SUPER SATURDAY" YAITU AKU AKAN PROMOTE BLOG YANG TERPILIH .

wah wah . tanpa buang masa , blog yang terpilih ialah blog "lost my love" .




rasanya blog ni baru dibangunkan , jadi apa kata korang g lawat blog dia . yeah, be happy !



blog ni mungkin dah banyak yang kenal , btw pergi lagi meriah yer . :D
1 Comments:
Blogger NurFarahBalqish said...

Bestnya blog dipromotekan :D

July 31, 2011 at 10:35 AM  


Post a Comment

... Back to the blog?

Since 2012