jumpa dato' siti Nurhaliza
Posted 8/17/11 // 1:02 AM
siapa kata dato' siti nurhaliza dah tak lawa sekarang ?! hehe , sesiapa yang mengatakan sedemikian . sememangnya dah tersilap dan sila tarik balik kata-kata tu . --' . aku dan keluarga dengan tak der niat pergi Kuantan semata-mata nak jumpa Dato'. ia berlaku secara kebetulan ....

malas nak cerita panjang nanti korang kata aku 'jakun' . nvm . Dato' datang kuantan sebab nak promosi jenama produk dia uhh 'SIMPLYSITI' . mak nge kakak ada beli bedaknya dan eye liner, kira-kira habis rm50 keatas . aku ? aku menumpang ajaa dan ini ada satu keping gambar kenangan yang sempat diambil . *tipu . sebenarnya banyak cuma malas nak upload , enternet lambat macam siput . ;D


maaf kalau gambar tak seberapa nak lawanya . aku belah kanan yang diatas *


pesanan untuk dato' : semoga berbahgia dengan dato' K dan comel selalu . :^ peace
7 Comments:
Blogger Aki said...

untungla ^^

August 17, 2011 at 1:15 AM  


Blogger Kim Hye Ri said...

thanks , berlaku scara kbetulan ^.^

August 17, 2011 at 1:18 AM  


Blogger ☀ Izzaty Hedry☀ said...

terjelez !..=.=

August 17, 2011 at 1:37 AM  


Blogger ~Nana 귀여운~ said...

dato' siti tu weh..jelez mak naa..hahah

August 17, 2011 at 5:01 AM  


Blogger syieqa mieka said...

untunglaaa kan . tapi i tak pernah minat siti pong . hee .

August 17, 2011 at 5:38 AM  


Blogger Memey Baharom said...

untung lah dapat jumpe. jeles !! besttt . comel ke siti depan2 ?

August 17, 2011 at 6:01 AM  


Blogger creamlovebunny said...

izzaty : haha, takpe :)
nana : hehe :D
syieqa : samelah, kurang minat , tapi lps jumpa smakin minat :D
memey : yup, comel gila . muka dia kecil jer , comel . :D

August 18, 2011 at 12:17 AM  


Post a Comment

... Back to the blog?

Since 2012