pengakuan ikhlas : saya malas
Posted 9/16/11 // 11:38 PM


assalamualaikum ! mungkin korang fikir blog ni dah 'mati' sebab tak update dari bulan lepas . dasar pemalas --' . saya ingin meminta maaf dari hujung jari kaki hingga hujung rambut , jika buat korang terkedu pabila melihat rupa blog aku yang serupa setiap bulan . actually, nak ubah blog.. tapi dop tahu doh camne .. sebab tak ada idea . kalau korang baik acuuu try bagi idea kat kita ni ? hehehe .

nak buat entry pun , tak ada idea gak . entah ke mana ... entah macam mana idea saya hilang , mungkin sebab tercurah di tempat lain2 kot.. atau disebabkan kejadian 15 mei . --' .

hey2 ! mungkin dah banyak soalan sudah ditujukan kepada saya . hoho . tapi saya tak jawab . --' . bukan sebab saya taknak jawab atau kedekut . cuma cuma cuma cuma , saya malas nak click new post . bijak tak alasan tu ?? wuuuuu . apa kata korang hanya add saya di facebook , dan tanya di message . hantar mesej dulu jangan add lagi . sebab nanti kan , saya tak aprove camne?? :/ . soalan yang macam gini

boleh tak buatkan blog untuk saya ?

MAAF . sekali lagi saya ulang MAAF . saya penat , sampai jari jari tangan tangan terketar ketar , otak gelegak 40 celcius dalam masa seminit. nak tanya soalan basic basic tu boleh . tekan SINI untuk add . salam ! :D
1 Comments:
Blogger ♥ Nana BamBam ♥ said...

tak hape...mungkin sebab xde idea nak hupdate entry apa kan ?

September 18, 2011 at 9:19 PM  


Post a Comment

... Back to the blog?

Since 2012