fixie fixie fixie
Posted 12/21/11 // 11:55 PM

kalau korang tengok ni sah korang naik satu badan . aku first time tengok pun, aku errr . dengan warnanya yang menawan, badannya yang cantik. wah wah wah . perfectto! tapi sampai ke  hari ni , dop beli beli nate ni... sebab , sebab , sebab ...  T_T 




kerusi tu takleh tinggi lagi ke ??? hahaa .hehe. kebelakangan ni aku tengok ramai doh nunggang benda ni, dop kira dalam kampung ke desa ke bandar ke... semuanya ada ! doh warna warni , nampak bergaya si penunggangnya . alahai. ada tu aku tengok buat rombongan gi kenduri kahwin . beratur memanjang fixie kat pagar rumah pengantin. aku curi gak satu kan ! nayang sungguh . T_T

nanti benda ni mesti ada cerita punya . maklumlah semua benda yang kita makan,minum pakai ke ada cerita disebaliknya . kening naik* aku malas nok cerita.. T_T k dah, aku tamboh cerita panjang panjang kekgi kan kena cium di geng fixie .. tamboh aku T_T 

2 Comments:
Blogger Maicher said...

fixie dah jadi macam ternd skarangg.

December 22, 2011 at 5:42 PM  


Blogger creamlovebunny said...

yess :/

December 22, 2011 at 9:16 PM  


Post a Comment

... Back to the blog?

Since 2012