3 jenis jodoh pertemuan
Posted 11/30/12 // 1:54 AM


   salam petang buat warga blogger . petang ni , aku rajin nak share at korang antara 3 jenis jodoh pertemuan yang datang dari syaitan,jin dan Allah SWT. yes, mungkin ramai yang terlalu mengidamkan jodoh dari Allah , jodoh dari Allah sangat indah. biasalah manusia tidak pernah terlepas daripada melakukan dosa, aku pun sedar aku bukan manusia yang sempurna sangat pun . insafi kelemahan sendiri dan insyaallah takkan mengulanginya lagi.


                          Tumblr_lwx6vf2qyd1qiilewo1_500_large


Jodoh dari Syaitan

Jodoh Syaitan ini adalah merujuk kepada sepasang kekasih yang bertemu dimulai dengan pandangan mata, seterusnya bersentuhan tangan, bercinta dan akhirnya terlanjur di dalam percintaan itu. Dan akhirnya berkahwin, tetapi selepas terlanjur. Itulah Jodoh Pertemuan yang dipanggil Jodoh Syaitan.

Jodoh dari Jin

Ini berlaku bila mana sepasang kekasih yang menjalin hubungan melalui bantuan Jin seperti membomohkan orang lain agar jatuh hati kepadanya sehinggalah mereka dapat berkahwin.

Jodoh dari Allah SWT

Jodoh yang lahir hasil pertemuan melalui mata, turun ke hati dan dijaga batas perhubungan antara mereka sehinggalah akad (perkahwinan) berlangsung. Dan inilah yang dinamakan sebagai Syurga Cinta… :)


    just sharing .. assalamualaikum~
2 Comments:
Blogger ain soofiyah said...

waa.. petikan syurga cinta eh? mcm pernah dgr jea

November 30, 2012 at 2:16 AM  


Blogger creamlovebunny said...

haha,yes

November 30, 2012 at 2:17 AM  


Post a Comment

... Back to the blog?

Since 2012