blogwalking tak suka ?
Posted 12/6/12 // 7:08 AM


hai dan selamat malam . malam ni baru boleh buka laptop.. so busy.. petang tadi kemas bilik, edit blog orang. urat leher ku penat . sekali goyang kepala, bunyi KRUK . hebat..  apa pun.. kembali kepada motif ceramah saya pada malam ini . ini hanya sekadar pendapat saya, saya pun tak sempurna sangat. 

APA yang si pemblog walking kurang suka apabila ke blog orang lain ?

1) firstttt sekali , cuba korang bayang.. dia buka banyak link blog dalam satu masa ? dan blog itupun memasang lagu-lagu. betapa indahnya bunyi gabungan semua lagu itu kan ?

2) buka blog yang terlalu lama loadingnya sebab loading menangung beban segala gadget yang banyak di dalam blog. 

3) tulisan yang menyakitkan mata 

4) cbox sukar dicari . 


sikit jeee, semua diatas saya sudah alami . haha. betapa teruknya zaman silam blog aku. . ni beberapa gambar blog lama aku dari tahun 2010 hingga 2012 . 


   banyak lagi , tapi tak print screenn.


Since 2012