IMPORTANT about contest !
Posted 12/18/12 // 4:47 AM
DISEBABKAN TARIKH TAMAT 19 DIS, KORANG MASIH BOLEH JOIN SAMPAI TARIKH T'SEBUT. TQ.


klik sini ) untuk JOIN contest
klik sini ) untuk lihat senarai contestant

------------------------------------ 
*hak milik creamlovebunny*
hai dan selamat malam , disebabkan saya sudah tidak menerima sebarang contestant baru sejak daripada semalam . tahu dok ! hahahaha. relek~ sekarang 132 contestant . siapa yang masih berminat dengan contest yang saya adakan ini , korang ada banyak lagi masa sehingga tengah malam 19.12.12 ini ! 

TAMAT TEMPOH CONTEST 19.12.12 ! 

sorry sebab ubah . antara sebab diubah tarikhnya :

-saya sudah tidak sanggup melihat hadiah comel berada di dalam bilik saya
- pada minggu ini , ada orang yang free untuk hantar ke pos laju. kah kah 
-*yang paling sedih* sudah tiada lagi penyertaan yang diterima  sob sob

maka pada 12 malam keatas , aku dan nabihah ( adik sebenarnya ) akan meninjau blog satu persatu ! ingat ya ! tepat pukul 12 malam , contest tutup . tiada rayuan diterima *gelak jahat*  assalamualaikum~
7 Comments:
Blogger Ika said...

awk2 bleh tnya brape org winner ntuk kontes ni ye tq

December 18, 2012 at 4:59 AM  


Blogger echa hamid :) said...

hoho . its okay :) ngeh2 . thx bgtau ^.^

December 18, 2012 at 5:11 AM  


Blogger creamlovebunny said...

hehe, okey :D

December 18, 2012 at 5:17 AM  


Blogger creamlovebunny said...

2 orang dapat hadiah yang ditunjukkan , 5 orang untuk saguhati : bloglist kekal di blog saya :)

December 18, 2012 at 5:18 AM  


Blogger Melolyn said...

omey background doodle orr haha nok gok ^__^

December 18, 2012 at 6:31 AM  


Blogger Aqilah Shafiah☆ said...

Bismillahirrahmanirrahim...


http://zefreakprofile.blogspot.com/2012/12/a-cute-header-n-blog-contest.html

December 18, 2012 at 7:01 AM  


Blogger munirah :) said...

excited :D

December 19, 2012 at 3:33 AM  


Post a Comment

... Back to the blog?

Since 2012