PMR 19.12.12
Posted 12/17/12 // 3:51 AM


DISEBABKAN TARIKH TAMAT 25 DIS, KORANG MASIH BOLEH JOIN SAMPAI TARIKH T'SEBUT. TQ.


klik sini ) untuk JOIN contest
klik sini ) untuk lihat senarai contestant

------------------------------------

assalamualaikum dan salam sejahtera dan selamat malam dan hai . saya nurul nabila selaku pelajar tingkatan 3 sekolah menengah *tuuuuut* ingin menyampaikan sesuatu yang "bermakna" kikiki. tak berapa nak makna sangat . jantung berdebar tiap kali fikir pasal  result . masa upsr dulu-dulu tak debar macam ni . mooooooooo. fikir masa darjah 6 dulu , tak pernah menanti tarikh RESULT upsr . -.- . sedut air milo* , arhhhh. nanti sah  ada 4 jenis muka yang akan ditonjolkan selepas ambil result . antaranya :

*hak milik creamlovebunny*

aku nak muka yang atas kiri tu , yeay yeay . ini salinan keputusan pmr ciplak aku. hahaha. hopefully dapat yang betul2 yang ni . so, semoga rakan-rakan aku atau rakan yang tak berapa nak rakan macam rakan blogger . hahaha. sama-sama kita mendoakan keputusan yang kita dapat nanti CEMERLANG,TERBILANG,GEMILANG . doa jangan doa untuk diri sendiri aje dong~

*hak milik creamlovebunny*
6 Comments:
Blogger Alyn Hyunnie said...

comey err result ahaks XD

December 17, 2012 at 3:55 AM  


Blogger creamlovebunny said...

haha, yeah (Y)

December 17, 2012 at 3:56 AM  


Blogger munirah :) said...

wahh calon pmr gak ni ? samalah kita :) good luck to us TT_TT sumpah seram .

December 17, 2012 at 4:16 AM  


Blogger creamlovebunny said...

hehe, yup. good luck to munirah juga :D

December 17, 2012 at 4:21 AM  


Blogger Nadiah Karim said...

good luck akak :D all the best ^^

December 17, 2012 at 4:31 AM  


Blogger creamlovebunny said...

hehe , tq so much :D

December 17, 2012 at 4:34 AM  


Post a Comment

... Back to the blog?

Since 2012