tiada tajuk
Posted 12/3/12 // 8:45 AM

       Tumblr_md7ou6unga1rj98cso1_1280_large

selamat malam warga blogger... sudah 4 hari aku mengalami sindrom kemurungan . ciss . sindrom kemurungan tu apa ? bagi aku.. tengok benda kelakar pun rasa tak lawak , tengok makanan hilang selera, apa lagi dan lagi ? tutup cerita tu . malam ni nak jadi hashtag team burung hantu. taknak tido lah maknanya. tengah fikir, nanti masuk sekolah camne lah nak ajar diri suruh tido awal ? lagi-lagi kalau tinggal kat asrama. mati aku kalau aku tak pandai kawal diri suruh tido awal. kalau fikir pasal tido , mandi dan datang haid terus hilang niat untuk tinggal di asrama . uwaaaaaa! yess, saya nak belajar berdikari.. tapi kalau datang haid camne ??? kepala otak terus ke negatif. grrr~ lupakan.

bla bla bla,seronok sebenarnya baca blog orang lain ni. diorang selalu share benda yang terjadi dalam kehidupan diorang, share pasal gf bf diorang.. keluarga.. kawan.. kalaulah aku pandai berkata-kata bagi ayat  panjang sampai korang keluar biji mata semata-mata nak baca smpai habis. skip yeah skip jalan mudah. nama pun blog, blog ialah tempat share cerita-cerita peribadi . sayangnya, cerita peribadi ku langsung tidak menarik dan bermadah . pukul 12.26 AM sudah... dah masuk 4 desember.. dari awal desember hingga sekarang , i can't see something awesome. awwwwwwwwwwsssooomeeeeee. i just can see boooring . pandang kanan , nampak bosan . pandang kiri , nampak bosan . pandang depan nampak blog. tq blog, kerana sudah mengisi masa yang terlalu lapang aku ni...

255079_110099389157116_557078041_n_large


tetiba rasa nak menyanyi pulak , macam glee . tetiba je terus menyanyi. hoho. cuma kelunakkan suaranya berbeda. i miss your voice azim nashraf. i miss all about you . kisah kita saya tak akan share pada umum. genyeh hidung* . his father told me to that he help his father about his job , so i can't disturb him because do not want him 'lalai' and forget his job .i always pray about our happiness and always waiting ( faithful ) for you.  i UNDERSTAND , UNDERSTOOD , UNDER UNDER STAND. sorry sebab ke-english yang tidak seberapa nak A+ .  eeeeee, tutup muka* malu lah saya kalau dia baca post ni.. mesti keluar air mata dia sebab terlalu terharu . good boy. teruskan terharu . gelak jahat*


aummm, sudah pukul 12.36 . amboi buat post panjang ni sememangnya telan masa yang agak lama. lagi2 , nak upload gambar . wahh, baru aku nampak kesungguhan para penulis blog. keep working hard. hari ni juga aku dapat tahu yang gred PMR turun ?????!! betul ke ??? kalau betul.. allhamdulilah tidak terkata.. semoga pihak lembaga turunkan graf pmr tahun ni . terima kasih . baca yang raja gopal tulis orr, tu yang aku nak orr, cuma kalau boleh 50 atau 60 dah A . ngaum. baru sedap~




sudah cukup sudah , aku nak berhenti taip... sampai disini sahaja pertemuan kitaaaaaa, jumpa lagi di episod akan datang . tata, assalamualaikum! 

Since 2012