CLB Berwajah Baru
Posted 2/11/13 // 7:44 AM

hai dan selamat malam ! maybe malam ni malam terakhir aku untuk mencurahkan air tangan ke blog aku ni. fuyooooooo, sah sakit mata korang tengok blog baru aku ni . meneleh  .sebab sakit mata tengok terlalu banyak PINK DAN PINK ! .welll, blog ialah tempat meluahkan warna kegemaran dan segala isi-isi hati dari kotor dan bersih. dan semoga sepanjang aku berblog ni tak ada sebarang ciptaan rompak header dan isi kandungan . 

blog aku juga sudah lama menyepi kosong tiada orang dah nak mari jenguk blog bunny ni. uwekkk uwekkk. insyaallah aku akan menggunakan anugerah yang tuhan beri untuk menarik minat semula pengunjung2. dimanakah pengunjung setia ? hahahahahhaa. ini semua poyo belaka. krek* ayat2 dramatis selalu digunakan dalam dunia blog. BLOG ITU SUSAH SEBAB ADA CODE. tanpa pengetahuan , tak akan jadi indah blog korang tu. kah kah kah. merapu~ 

*beri laluan kepada iklan*

setelah beberapa lama memendam rasa ingin berblogging. akhirnya tertunai dan inilah hasilnya !!!!!!!!! taraaaaaaaa.........



p/s : mohon tak sakit mata



Since 2012