Setia Hujung Nyawa doodle
Posted 2/10/13 // 2:08 AM

hye dan selamat petang ! aumm.. hari ni 10 Februari 2013 aku baru menjinakkan jari jemari untuk mengupdate blog aku yang tak seberapa indah ini. tutup muka* . fuyooooo, sepanjang au bercuti daripada membuka blog, malaysia tengah hangat dengan drama slot akasia di tv3 tu iaitu 'Setia Hujung Nyawa' . Sebenarnya hati ku langsung tidak berminat dengan drama-drama ni, tapi selepas tengok Setia Hujung Nyawa ni , aku ikut dari awal hingga habis. lul lul lul. jadi saya melukis lah doodle pelakonnya yang awesome tu. maaf ye Ikram takde.. Zain nge Ersalina je datang photoshoot ni..

TARAAAAA!

AL-MAKLUMLAH , diorang asyik pakai baju warna sama je~

p/s : capital 'k' laptop tak betul . 

Since 2012