EXO ! im coming
Posted 2/3/17 // 1:44 AM

Tiba tiba terdetik di hati nak update blog + renew my blog skin. Dengan kemahiran yang ada, aku hanya mengambil masa satu jam sahaja untuk edit semua ni. HAHA. k~ . Tajuk yang aku pilih hari ini ialah "EXO , im coming" , apa tu ? haaaaaa.. Exo-L je tahu benda yang aku maksudkan ni. Aku bukannya fanatik sangat kat Exo ni. Semua group aku hentam, kebas . Dengar cerita, Exo nak datang kat Malaysia pada bulan March ni? . Bertempat di Stadium Merdeka.

Image result for exordium malaysia

Dah nama Exo datang Malaysia, takkan lah aku akan lepaskan peluang keemasan ni kan. Adik aku yang gila+excited pasal ni dan menjebakkan aku sekali. Aku pun On je la~ . Bukan selalu pergi benda-benda macam ni, bukannya buat benda haram. haha. Bolehlah test telinga dengar diorang nyanyi live camne. Benda-benda camni kena beli awal tiket, terima kasih pada kawan adik, tiket dah berjaya dibeli . 

Image result for exo gif

Bukan di bahagian pink, mahal sangat tu. Cat 4 pun dah cukup. huhu. Takdelah jauh sangat dan dekat sangat, suam suam kuku je. emmmm tu je~

p/s : bye ~
Since 2012