pengumuman !
Posted 1/16/11 // 5:28 AM
hye semua ! disini aku sebagai penganjur kontest nak buat satu dua pengumuman.. cewaaahh.. secara jujur.. nie lah kontest PERTAMA yang pernah aku buat ?? puas ? HAHA . saya suka mendengarnya =.= . stop-stop, kembali kepada tajuk.. first !

pasal hadiah tu.. nak hantar secara TOP-UP ke camne ?? sila beri cadangan yer ! amat dialukan sekali...

aku tak nak melebihi 300 orang , kurang dari tu takpela.. sebab takut sukar untuk pilih.. maklumlah comel lake blog lernii.. =).

tarikh tutup.. takder pengubah suai.. siapa hantar sehari sebelum tarikh tutup pun juga tidak dikira coz aku nak buat senarai nama dahhhh..

okey.. aku rasa tu jer.. nak bagitau.. HARAP MAKLUM AND UCAPAN BERBANYAK TERIMA KASIH SEBAB SUDI JOIN ! =D ..



tolong beri cadangan di ruangan ( INI ) and barang siapa nak join sila ke ruangan ( INI )
9 Comments:
Blogger Izyan Nazirah said...

secare topap je senang kann

January 16, 2011 at 5:39 AM  


Blogger Unknown said...

topup jew:)

January 16, 2011 at 5:51 AM  


Blogger Unknown said...

cara topup jer yg pling sng pon,. hehehe :)

January 16, 2011 at 7:40 AM  


Blogger ♥Adinda Nurul♥ said...

topap sudaa :)

January 16, 2011 at 9:12 AM  


Blogger Nana Ameer said...

sy rase topap senang koot..x menyusahkan kamu =D

January 17, 2011 at 12:16 AM  


Blogger Pilot Kapal Terbang Kertas! said...

wah. ramai nye pilih topap. nak msg pakwe lha tuh. hahaha. i think just topap jgk. *adeh~ sengal. topap senang+tak menyusahkan+murah hati=pahale! hahaha.

January 17, 2011 at 12:38 AM  


Blogger Atifah Nur Alia said...

Hmm...akak ase secare topup, lagii senang laa dik... ^_~

Takde cadangan lain daa?? O.o

January 17, 2011 at 2:51 AM  


Anonymous Anonymous said...

topup saje maa :)

January 17, 2011 at 4:15 AM  


Blogger creamlovebunny said...

okey !!! mekasihh.. =)))

January 17, 2011 at 4:37 AM  


Post a Comment

... Back to the blog?

Since 2012